BIO VIVO la Fashion Matters Fair- Get Healthy and Beautiful Edition 2013

Cand alegem un eveniment la care sa participam ca expozanti, fiecare dintre noi ne dorim ca acel eveniment sa fie Special, sa fim asaltati de clienti minunati si sa ne promovam produsele asa cum nici nu am visat.Uneori, la terminarea evenimentului la care participam plini de incredere, ne intrebam: Oare de ce am ales tocmai acest eveniment? Asa s-a intamplat si cu participarea noastra la Fashion Matters Fair.

De ce am ales sa participam la Fashion Matters Fair?

Pentru ca editia la care am participat avea ca tema  „Get Healthy and Beautiful “ iar invitati speciali ca Florentina Opris, Andrei Laslau si Cristian Margarit  urmau sa ne puna la curent cu informatii despre alimentatie sanatoasa, sport, si stil.

Expozantii inscrisi la acest eveniment au fost designeri si creatori de piese vestimentare si accesorii in serie limitata si cosmetice bio.

Si nu in ultimul rand datorita partenerilor  media ai evenimentului care au fost: Fashion TV Romania, Unica, Secrete de stil, Business Woman, Slab sau Gras, rol.ro, Inspiria, Revista Atelierul, Whisper Magazine, orasulm.eu, mayra.ro, Insport, musicnisghts.ro, petocuri.ro, anyplace.ro, tataia.net, bigcitylife.ro, sofresh.ro, Le-boutique, roportal.ro, bucuresteni.ro, Dalar, Tonica, Mujer.

Ce am prezentat la targ:

4 Arome de Vis, gama noastra de parfumuri speciale:  organice, cu 99% ingrediente naturale,… si cu arome magnifice: mosc alb, flori de portocal, flori de ceai alb si vanilie.

https://biovivoblog.wordpress.com/2013/09/24/4-arome-de-vis/

Bio Vivo la Fashion Matters -Parfumurile cu 4 Arome de Vis4 AROME DE VIS LA BIO VIVO

Gama de produse cosmetice bio ECO PURE,  apararea naturala pentru piele si frumusete, care contine: crema bio hidratanta pentru maini si regeneratoare pentru unghii, cu extract de hibiscus si ulei de argan, gel de dus bio cu extract de hibiscus si aloe vera, lotiune de corp bio pe baza de extract de hibiscus si ovaz si unt de corp pe baza de hibiscus si ulei de argan. Formula speciala care vine din flori de hibiscus si o gama larga de ingrediente functionale pe care le conțin, protejeaza epiderma de poluarea externa si de  orice alt stres din mediul ambiental.

gama de produse Ecopure

 

 

 

 

 

Podusele cosmetice HELIOS , realizate numai din plante cultivate in sistem „mandala” si – atentie! – energizate cu cristale din pietre pretioase: sampon nutritiv pe baza de salvie si cimbru energizat cu cristale de azurit, gel de dus tonifiant energizat cu cristale de topaz imperial, gel de dus regenerant energizat cu cristale de rubin, gel delicat purifiant pe baza de echinaceea energizat cu cristal obsidian, crema de fata nutritiva energizata cu cristale de acvamarin, ulei de masaj cu arnica energizat cu cristale de ametist, ulei de masaj relaxant energizat cu cristale de ametist, ulei balsamic energizat cu cristale de cuart roz, ulei de masaj tonifiant energizat cu cristale de topaz imperial, masca de purificare cu argila si echinaceea energizata cu cristale de azurit, masca de relaxare pe baza de lavanda, cu argila, energizata cu cristale de rocca, crema de corp balsamica pe baza de menta si rosmarin energizata cu cristale de cuart roz, crema de corp tonifianta cu extracte de feriga si iedera energizata cu cristale de topaz imperial, scrub regenerant pe baza de sare roz de Himalaya energizat cu cristale de obsidian, crema protectoare pentru maini energizata cu cristale de cuart roz, parfum ambiental protector energizat cu cristale de diamant.

https://biovivoblog.wordpress.com/2013/09/20/cosmeticele-cu-energie-divina/

Toate aceste produse sunt destinate pentru aceia  dintre noi care alegem sa fim naturali si preferam o abordarea mai durabila si mai putin superficiala a produselor cosmetice.

Bio Vivo la Fashion Matters 2013

Bio Vivo la Fashion Matters -Gama Helios

Gama de produse cosmetice bio ECO BIOLOGICI COSMESI cu resveratrol-elixirul tineretii :lapte de corp cu resveratrol, lapte demachiant pentru fata,ochi si buze cu resveratrol, crema de fata anti-age cu resveratrol, crema de fata hidratanta cu resveratrol.

Gama Eco Biologici Cosmesi pt ten

Bio Vivo la Fashion Matters Fair 2013

Gama de produse cosmetice bio ECO BIOLOGICI COSMESI pentru bebelusi si copii :lapte bio hidratant pentru bebelusi, indicat si in dermatita atopica a sugarior, copiilor si adultilor, crema bio pentru pielea iritata a bebelusilor, gel si sampon bio delicat pentru corp si par, ulei de corp bio, gel de dus bio delicat, pentru bebelusi si copii .

Gama de produse Eco Biologici Cosmesi pt copii

 

 

 

 

Gama de produse cosmetice bio ECO BIOLOGICI COSMESI pentru par si corp :sampon pentru utilizari frecvente cu extract de in si urzica, sampon pentru par gras, gel de dus si sampon cu extract de in si proteine de orez, gel de dus cu extract de levantica, gel de dus cu extract de ghimbir si nucsoara ,sapun lichid pentru igiena intima cu extract de afine si galbenele.

Gama Eco Biologici Cosmesi pentru corp

 

 

 

 

 

Va invitam sa ne vizitati si facebook la adresa : https://www.facebook.com/pages/BIO-VIVO/481851045243835

Ce ne-a placut?

Vremea a fost superba pentru aceasta perioada din noiembrie, iar Centrul Vechi plin de turisti.

Am intalnit oameni minunati, care ne-au apreciat produsele si ne-au incurajat in tot ceea ce facem.

Florentina Opris la standul BIO VIVO

 

 

 

 

 

 

Ne-am facut chiar cativa prieteni, atat dintre participanti cat si dintre potentialii clienti.Am socializat si ne-am incarcat cu energia pozitiva a vizitatorilor, ce au trecut pe la standuri, dar si din cea a oamenilor care se plimbau pe strada.

Am admirat noul concept LOTUS , lansat de Lorena Trica impreuna cu Silvia Suotean, prin care vestimentatia vine in intampinarea  clientilor gata accesorizata. Hainele cusute cu pasiune si bijuteriile pline de farmec sunt in intregime hand-made, cu cateva exceptii, toate unicat! La Fashion Matters au prezentat in premiera o paleta bogata de rochii din bumbac cu taieturi simple, dar moderne si inelul Lotus Half Ring.
Bijuteriile inspirate cu farmec  de Silvia Suotean sunt lucrate manual, au personalitate si
o caldura deosebita. Ne-am incarcat cu energiile pozitive generate de pasiunea si
de caldura persoanei care le-a realizeat.
Lorena Trica ne-a incantat cu  maiestria formelor facute cu pasiune  din taieturile simple, din tesaturile naturale si din indemanarea artistului. Feminitatea si eleganta sunt idei de baza care contureaza aceste tinute unicat! (http://lotus.koncept.ro/, https://www.facebook.com/pages/Lorena-Trica/227704484020661 ,https://www.facebook.com/Suotean )

601616_765282323488608_463126795_n1393193_769127776437396_227008510_n

1452571_765282660155241_1978354953_n

1384175_756319977718176_580249271_n

Larisa Dragna ne-a incantat cu Colectia “New Under-Layer”, un concept in care primeaza simbioza dintre piesa vestimentara si cel ce o poarta.Credinta Larisei Dragna  ca ceea ce conteaza cu adevarat este modul in care o piesa vestimentara te defineste, te contureaza pe tine ca individ si nu doar te imbraca, este transpusa cu multa pasiune in aceasta colectie noua care ne convinge ca prin creatiile ei reuseste  „ nu sa acopar sau sa invelesc oamenii, ci sa ii definesc. ” (Larisa Dragna)

_MG_9006_MG_8956

_MG_8727

 

 

 

 

 

 

 

Larisa Dragna ne captiveaza in continuare prin fermecatoarea sa creativitate si inovativitate in design, asa cum a facut-o inca de la lansarea sa pe piata de fashion din Romania prin frumoasele colectii pe care le-a realizat:  „Yellow Road”, „Look Into The Mirror”, „Red line/White line”, „Non Stop Motion” .Daca nu ati vizitat-o la Fashion Matters, va invit sa-i faceti o vizita virtuala pe blog: http://larisadragna.blogspot.ro/ sau pe facebook: https://www.facebook.com/larisa.dragna?fref=ts

Ne-am imprietenit cu o indragostita de arta sapunului si de meseria de sapunareasa .Cand i-am vazut standul ne-am intrebat oare ce cauta prajiturile la un targ de fashion.

Apoi ne-am lamurit, Diana ( https://www.facebook.com/sapundininima.sapundininima ) a prezentat la Fashion Matters colectia de prajituri de sapun, realizate din inima si cu multa pasiune din ingrediente Gourmet !

sapundininima

Daca vreti sa aflati mai multe despre arta sapunului va invit sa o vizitati si pe blog:http://www.sapundininima.blogspot.ro/

 

Ce nu ne-a placut?

Cand ne-am inscris la acest eveniment, nu am acordat atentie faptului ca locatia unde se desfasura evenimentul (Freddo Bar & Lounge) nu a fost alocata integral evenimentului si partial a fost folosita ca si bar/restaurant, ceea ce a determinat ca toate produsele expuse sa fie invaluite de arome de mancare. Numarul vizitatorilor a fost mult inferior numarului estimat si anuntat de organizator.

Ce am invatat din aceasta participare?

Sa nu mai participam la astfel de evenimente organizate in locatii de acest gen (cluburi, restaurante) pentru ca, in general vizitatorii potentiali din zona, desi sunt foarte numerosi, merg in astfel de locatii ca sa socializeze, sa manance, sa bea o cafea, sa se plimbe si in niciun caz sa viziteze targuri, sa se informeze sau sa cumpere . Unii dintre obisnuitii barului sunt chiar intrigati vazand cum mesele lor la care isi savurau pizza sau cafeaua, sunt acum transformate in standuri de expunere  pline cu produse de vanzare iar altora le este si teama sa se apropie sau sa testeze vreun produs. Credem ca aceasta este mentalitatea specifica romanilor, ei cand pleaca de acasa au un scop precis si nu se abat de la el indiferent de cat de tentante ar fi provocarile.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s