Bebelusa testeaza! Crema anti-iritatii pentru bebelusi si ulei bio pentru corp

 

Incepem aceasta rubrica de opinii cu un articol despre produsele cosmetice bio pentru bebelusi.

Prin creme, lotiuni, sampoane si alte produse de ingrijire, sugarii si copiii sunt expusi la substante potential daunatoare, numite parabeni si ftalati, la un nivel mult mai ridicat decat adultii.Desi sunt numeroase studii despre utilizarea pe scara larga a parabenilor si ftalatilor in produsele de ingrijire personala si efectele negative ale acestor substante asupra sanatatii,ultimele statistici ne arata ca in continuare nivelurile de expunere a pielii la sugari si copiii mici cu parabeni sunt de 2-3 ori mai mari decat la adulti. Produsele cosmetice bio certificate sunt singurele care nu contin toate aceste substante daunatoare sanatatii si sunt produse numai pe baza de ingrediente naturale provenind din agricultura biologica.

Multumim Katyna pentru ca ne-ai impartasit opinia ta despre 2 dintre produsele comercializate de noi si anume   :

https://biovivoblog.wordpress.com/2013/11/17/crema-bio-pentru-pielea-iritata-a-bebelusilor/

 

Crema bio pentru pielea iritata a bebelusilorulei-de-corp-pentru-bebelusi

si https://biovivoblog.wordpress.com/2013/11/20/ulei-bio-pentru-corp-pentru-bebelusi-si-copii/

Si felicitari  pentru ca alegi pentru fetita ta produse sanatoase !

„Am ţinut neapărat ca primul articol din acest an să fie unul cumva legat de fetiţa mea, că doar şi ea are un dulăpior întreg de produse cosmetice cu ajutorul cărora o răsfăţ zilnic.

Evident că, mama ei- bloggeriţă de beauty, de altfel– nu se poate abţine şi îi măreşte stocul în mod constant, însă pentru cosmeticele despre care scriu astăzi n-am nicio “vină”, ea le-a primit spre testare. :P  Dacă i-au plăcut sau nu, încă nu ne poate transmite singură, aşa că mă ofer (ce să fac), să povestesc în locul ei experienţa cu produsele bio ale brand-ului italian Baby Anthyllis importat de BIO VIVO. :D

Trebuie să vă spun că în spital, atunci când am născut, neonatologul mi-a spus să nu exagerez cu cremele, loţiunile şi alte minuni. Din punctul dânsei de vedere o pudră de talc şi un gel de duş sunt suficiente. Am ţinut cont de acest sfat doar câteva săptămâni, iar apoi, când deja începeam să fiu mai lucidă şi să ies din mica mea depresie post-natală, m-am dezlănţuit. Nu mi se părea tocmai indicat să abuzez de pudra de talc pentru prevenirea iritaţiilor, şi pare-se că nici inhalatul acesteia de bebeluş n-ar fi tocmai ok.

Încă nu sunt familiarizată cu toate cosmeticele pentru bebeluşi, dar cred eu că până acum am făcut doar alegeri inspirate. Mă rog, ar fi un gel de duş/şampon care m-a dezamăgit pentru că îi lăsa părul imbâcsit indiferent cât de bine i-l clăteam, dar cam atât. Printre produsele de care sunt extrem de mulţumită şi pe care le-am recomandat şi prietenelor mele mămici se numără atât crema anti-iritaţii, cât şi uleiul bio pentru corp baby Anthyllis.

Crema bio anti-iritaţii are consistenţa unei paste mai mult, fiind un produs pe bază de apă. Conţine oxid de zinc şi pantenol (acţionează asupra pielii iritate din zona funduleţului), unt de shea (proprietăţi excelente de hidratare), amidon de orez (menţine apa la nivelul pielii, o regenerează şi o lasă catifelată), gluconolactona (un acid polihidroxi- PHA, similar lui AHA dar mai puţin iritant). Parfumul apare mai spre sfârşitul listei, şi îi oferă cremei un miros uşor masculin, dar mai dulceag. Ador mirosul asta fiindcă îmi aduce aminte perfect de un parfum pe care l-am iubit: “Jesus del Pozo- Quasar”!

Eu îi aplic această pasta strict în zona funduleţului pe pielea perfect uscată, nu pe tot corpul, şi nu după fiecare schimbare de scutec, ci doar după no. 2 (ştiţi voi :D  ). Cantitatea de care am nevoie este extrem de mică, cam de dimensiunea unui bob de orez. Îmi place că intră în piele imediat şi nu lasă film gras, ori peliculă albă la suprafaţă.

Mai are tendinţa uneori să se înroşească puţin, dar crema acţionează foarte eficient şi îi calmează rapid pielea.

A mai avut de vreo două ori pe piept, din cauze necunoscute mie, mici bubiţe roşii, însă nu ieşite în relief, mai degrabă ca petele, aşa că i-am dat cu crema şi acolo. A doua zi pielea devenea complet curată.

Flaconul are 75 ml şi este dotat cu o pompiţă. Expiră la 12 luni de la deschidere.

Deocamdată s-a consumat de foarte puţin, aşa că m-am gândit să o încerc şi eu după sesiunile de epilare, pe zona braţelor. Mda, se pare că eu chiar nu mă pot controla, nu-mi mai ajung produsele de le am, trebuie să le folosesc şi pe ale ei.  :))

Uleiul bio pentru corp conţine ulei de soia, ulei de măsline, ulei de migdale dulci şi vitamina E. Este recomandat atât bebeluşilor, copiilor, cât şi adulţilor care au pielea uscată.

Până acum am consultat câţiva pediatrii pentru diverse probleme cu cea mică şi, printre altele, mi-au spus să-i fac masaj înainte de baie. În primul rând că astfel nu mai are motiv să plângă şi stă mai cuminte în tot acest timp (de fiecare dată când o scot din apa caldă, îi este frig şi cu siguranţă nu apreciază momentul masajului), apoi, uleiurile nu mai au cum să păteze hainele/ să se impregneze, fiindcă sunt îndepărtate ulterior. O altă variantă de folosire a uleiului în general ar fi adăugarea câtorva picături în apa în care face baie.

Eu am încercat toate variantele şi, într-adevăr, recomandarea pediatrilor e cea mai bună, copilul nu se mai agită atât, am timp să o masez bine, nu se îmbibă în haine, însă şi cantitatea de ulei folosită este mai mare. Uleiul baby Anthyllis nu se absoarbe complet, aşa că masajul chiar e de preferat să fie făcut înainte de baie.

Mirosul este specific, de uleiuri vegetale, poate foarte puţin dulceag. Îi lasă pielea foarte hidratată şi fină, deci n-am ce să-i reproşez.

Cantitatea flaconului este de 125 ml şi deja am consumat jumătate în câteva săptămâni.

Cam asta a fost experienţa noastră cu aceste produse. Intenţionez să mai aloc spaţiu pe blog şi altor review-uri de genul acesta (produse pentru bebeluşi/copii), dar, ca şi până acum, doar celor pe care le consider demne de menţionat. :P

Dacă vreţi mai multe detalii despre BIO VIVO sau vreţi să cercetaţi şi alte produse îi găsiţi momentan AICI sau pe Facebook, am înţeles că magazinul online este în construcţie.

Folosiţi în general produse pentru bebeluşi? Vi se par mai blânde? Eu am mai încercat şampoane şi geluri de duş, chiar şi înainte să o am pe ştrumfiţă şi pot să zic că mi-au plăcut, ba chiar unele dintre ele mi-au satisfăcut nevoile mai bine ca cele care sunt destinate adulţilor. ”

http://www.katynel.com/cosmetice-bebelusi-bio-crema-anti-iritatii-ulei-bio-corp/

 

Cu drag,

Bio Vivo

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Review și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

