Bun Venit!

bine ati venit

Bun Venit!

Bio Vivo Terapii

Ai ajuns aici pentru că așa trebuia să se petreacă ziua Ta de astăzi. Nimic nu se petrece din întâmplare. Vei afla aici câteva lucruri uimitoare. Poate, vizita Ta pe această pagină, iți va schimba viața, tot așa cum s-a petrecut cu mine. Poate consideri că nu este cazul să faci modificări în viață. Decizia Ta este cea mai bună și o respect. Sunt recunoscător pentru că m-ai vizitat și dacă simți nevoia, contactează-mă!

Terapia energetică este metoda uimitoare de vindecare ce mi-a fost dăruită de Atoatecreator , într-un moment de cumpănă al vieții mele, pentru a mă autovindeca. Fiind diagnosticat în anul 2012 cu glaucom, o boală a nervului optic ce poate duce la orbire, medicul curant care mă trata, mi-a prescris în timp, trei rânduri de picături ce le administram zilnic, pentru menținerea presiunii oculare în limite normale. Cum presiunea avea în continuare tendințe de creștere, am…

Vezi articol original 368 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Bio Vivo Terapii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

