Cine sunt Eu?

Featured Image -- 1873

Bio Vivo Terapii

De ce sunt Eu ?

Întrebarea, pe care și-o pune omul, chiar din perioada copilăriei, face diferența dintre specia umană și cea animală. Omul, este singura ființă din regnul animal, care își pune întrebarea: “De Ce ?”. Și întrebarea  întrebărilor, cred că este: “De ce sunt Eu?”. Pentru ce trăiesc eu pe acest Pământ? De ce îmi trăiesc viața între naștere și moarte? De ce omul suferă? De ce omul se îmbolnăvește? De ce omul îmbătrânește? De ce omul nu rămâne tânăr până la moarte? De ce omul moare? Care este scopul vieții omului pe acest pământ? Ei bine, pentru a mulțumi mentalul, răspunsul  va trebui să “despice firul în patru” și să abordeze toate aspectele legate de acest “De ce sunt Eu?”. Să începem cu începutul:

Cine sunt Eu?    

Când apare în burtica mamei  ovulul fecundat, în corpul său fizic, apare o bucățică de carne, formată din…

Vezi articol original 536 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Bio Vivo Terapii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

