De ce am emoții?

Featured Image -- 1875

Bio Vivo Terapii

De când se naște, omul se află într-o transformare continuă. Cu fiecare clipă toate corpurile sale: eterico-fizic, emoțional și mental, se schimbă. Suntem un flux de energie, într-o transformare continuă. Și totuși, avem în același timp ideea că există ceva care a rămas constant același, încă din copilărie, ceva care dă sens cuvântului “eu”. Există  un atașament în interiorul nostru, față de o entitate, căreia îi spunem  “eu”, care constituie identitatea noastră și care mai este denumită  “atașamentul față de ego”. Acest atașament se referă la o agățare strânsă, înrădăcinată, de o entitate ce pare să fie în interiorul ființei  noastre și care ne definește ca indivizi distincți. Simțim de asemenea că acest “eu” este vulnerabil și că trebuie să-l  protejăm, să-l apărăm. De aici vine repulsia noastră, față de tot ce îl poate amenința, îl poate supăra, face trist pe acest “eu”, precum și atracția noastră față de tot…

Vezi articol original 1.172 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Bio Vivo Terapii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

